piątek, 26 sierpnia 2016

Ekspresowe pakowanie.

No pięknie! Znowu to samo...

Jutro wyjeżdżam do Kołobrzegu, by skorzystać z ostatnich kilku dni wolnych od pracy.

4-gwiazdkowy hotel, SPA, zdrowe odżywianie, spacery po plaży, zbieranie muszelek i łapanie promieni słonecznych w rzęsy, których i tak już prawie nie widać :)
Milutko prawda? W życiu spotyka mnie naprawdę wiele miłych sytuacji.
Jest jednak COŚ, co zamiast budzić moją ekscytację, frustruje mnie i sprawia, że zapowiadający się ciekawie wyjazd okazuje się często byle jaki:

MOJE DO ÓW RZECZY PRZYGOTOWANIE...

W tym przypadku chodzi o spakowanie walizki.

Jutro o 11.55 mam pociąg do Kołobrzegu, a w łazience piętrzą się moje ulubione ciuchy do prania... Jest godzina 20.00, więc nawet nic już nie wyschnie, gdybym chciała to wszystko uprać.
Gdybym chociaż miała jakieś usprawiedliwienie. Sądzę jednak, że gra w Simsy, oglądanie filmików na YT, przeglądanie Tumblra i Instagrama nie są żadnym usprawiedliwieniem.

Na szczęście często robię coś na ostatnią chwilę, dlatego też stworzę ekspresową listę rzeczy do spakowania na 4-dniowy wypad.
Ale najpierw coś, czego nigdy nie robiłam, dlatego proszę bardzo! Sprawdźmy jak zapowiada się pogoda:

Sob. Liczne przejaśnienia 22°
Niedz. Słonecznie 28°
Pon. Częściowe zachm. 21°
Wt. Częściowe zachm. 19°

EKSPRESOWE PAKOWANIE.

CZYLI CO SPAKOWAĆ, GDY TWOJE ULUBIONE CIUCHY CZEKAJĄ NA PRANIE, A TY WIESZ, ŻE JESTEŚ SKAZANA NA STWORY Z DNA SZAFY ALE MIMO WSZYSTKO CHCESZ BYĆ STYLOWA.


Włącz muzykę, która Cię inspiruje i do dzieła!

1) Z szafy wybierz te ciuchy, których kolory są neutralne (czernie, biele, beże etc.)

2) Postaw na klasykę: czarne rurki, jeansy, czarną spódniczkę, dżinsowe szorty, białe i czarne
koszulki (naprawdę pasują do wszystkiego), białą i oliwkową koszulę, beżowy kardigan, kurtkę dżinsową/bomberkę, parkę.

3) Bielizna.

4) Buty na koturnie oraz wygodne buty do zbierania muszelek.

5) Ręczniki!!! (Ostatnio pojechałam do Zakopanego bez ręcznika!)

6) Kosmetyki do pielęgnacji.

7) Kosmetyki do makijażu.

8) Strój kąpielowy!!! (2 lata temu byłam w tym samym miejscu i zapomniałam stroju kąpielowego.
Nie spakowałam stroju kąpielowego nad morze...)

9) Klapki na basen i ręcznik na basen.

10) Dokumenty.

11) Telefon i ładowarka.

12) Torebka

13) Jedzenie na drogę i woda.

14) Aparat fotograficzny i książka.

____________

Nie jest źle :) Dałam radę.
____________













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz